DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 08.07.2009 15:37:25 

Ready..... Steady.....Fire!!!!!!!

Kampaň
ikona

Kampaň

Celá kampaň je rozdělena do 3 actů.Budeme bojovat s Turky, bránit železnice a bojovat s Brity.

Následující popisy jsou zkopírovány s bonuswebu.cz - nekladu si na ně autorská práva!

ACT   1

Mise první – The Falcon Lands on Malta

Mise první - The Falcon Lands on MaltaPříběh začíná na středomořském ostrově Malta, kde v šestnáctém století rytíři řádu Saint John ubránili poslední pevnost před Tureckou invazí. Vaším hlavním úkolem je udržet Turky co nejdéle na pobřeží, kde se vylodili. Do začátku jsou vám svěřeny nějaké síly, které vám však na ubránění nemohou stačit. Porozhlédněte se po mapě a uvidíte vesnici, začněte tedy se sběrem surovin, aby jste mohli pokrýt náklady na výrobu dalších vojáků. Proti Janičářům, kteří tvoří hlavní páteř turecké invazní armády se nejlépe hodí poměrně levní lučištníci. Poté, co si Turci na pomoc přivezou Great Bombard, je jasné, že s muži, které máte k dispozici pevnost neubráníte. Musíte na pomoc přizvat spřátelené armády. Zde se autoři kampaně zjevně nechali inspirovat Pánem Prstenů a musíte zapálit signální oheň. Seberte všechny vesničany, které máte a co nejrychleji vytěžte balíky se dřevem u ohně, čímž ho nakonec i zapálíte. Musíte to stihnout dříve než se k vesničanům dostane nepřítel, který se vám samozřejmě bude snažit v zapálení ohně a přivolání posil zabránit. Poté, co dorazí posily v podobě slušné party Husarů, stačí zničit Great Bombardy a máte vyhráno.

Mise druhá – Into the Caves

Mise druhá - Into the CavesPo porážce Turků u pevnosti se musíte pokusit vytlačit i ze zbývající části svého ostrova. Do svých rukou dostáváte vesnici a Great Bombard, čehož je potřeba řádně využít. Především však musíte rozjet fungující ekonomiku, takže výroba villů na nic nesmí čekat. Také se nacházíte na pobřeží, takže rybářských lodí lze využít. Hlavním úkolem je zničit zbraňové arzenály Turků, jeden se vám objeví na mapě, takže seberte pár lučištníků a jděte zabít nejdříve zdejší obranu a pak i samotný sklad. Na skále opodál skladu je celkem dobře rozjetá těžba nepřátelského zlata, kterou se vyplatí zneškodnit.
Great Bombard si nechte ve vesnici a trénujte další a další lučištníky, nepřítel útočí zpočátku prakticky jen s janičáři. Poškozené jednotky a hlavně Great Bombard léčete v polní nemocnici, kterou máte již od začátku ve vesnici. Objeví se vám sekundární úkol vytrénovat 10 Hoop Troopers, kteří jsou vynikající proti Janičářům, což se vyplatí až v pozdější fázi hry, kdy budete přecházet do útoku. Pokud se ještě nebudete cítit dosti silní na útok, můžete si splnit další boční úkol. Naloďte na loď (možno i na rybářskou) jednoho vašeho hrdinu, pár vesničanů a na jihu mapy najdete potopený vrak s několika bednami surovin a pokladem.
Pokračujte v obraně a vyhodnoťte dobrý čas k postupu, pokračujte doprostřed mapy. Dobré je také vyrobit monka, který vám bude po cestě léčit kanón. Jako ideální sestavu pro postup vidím lučištníky s hoop troopery vpředu a vše zezadu podporované artilerií. Zničte vězení, tím získáte další posilu pro své vojáky. Další vězení se nachází dál v této základně, ve směru vašeho postupu a jedno je cípu směrem k moři.
Až ovládnete lokaci, je výhodné zde postavit novou základnu, aby jste čerstvé posily nemuseli posílat až z domovské základny. Vpravo od vás je vchod do jeskyní. Doporučuji se však dovnitř nepouštět a pořádně to vyčistit venku. Až budete hotovi, s posíleným stavem lučištníků následovaných kanónem se můžete pustit dovnitř. Nepřítel nemá už z čeho doplňovat síly, takže už jenom postupujte dál a cestou ničte sklady surovin. V případě, že budou vaše jednotky zničeny, nahraďte je novými. Vše je už jen otázkou času než dojdete na konec systému chodeb, kde narazíte na starověkou skalní knihovnu. Píše se v ní o fontáně s živou vodou, o které dosud vědí jen Aztékové.

Mise třetí – Pirates!

Mise třetí - Pirates!Je tedy jasné, kam povedou vaše další kroky, samozřejmě že do Ameriky, kam nyní míří i stáhnuvší se Turci. U břehů karibských ostrovů je však vaše flotila napadena velmi sympatickou pirátkou Lizzy a jejími muži. Po nárazu ohnivých lodí přicházíte o většinu flotily a jste nuceni přistát. Postavte Town centrum a rozjeďte fungující ekonomiku. Hned ze začátku nezapomeňte postavit minimálně dvě kasárna o vyrobte armádu mužů na ochranu ostrova. Vše se zdá být v počátcích v klidu, ale nenechte se mýlit. Nejprve při průzkumu narazíte na indiány, kteří vás považují za další piráty a tak jste nuceni je zmasakrovat. Další domorodci se záhy vylodí uprostřed vašeho ostrova a poté co je zničíte další na vás hned míří ze severu. Z HomeCity vám postupně budou přiváženy lodě s jednotkami, pokuste se zajistit bezpečí na vodě kolem vašeho ostrova. Vaším úkolem je nyní „sebrat“ tři navigační body na mapě. Jedno je na ostrově poblíž vás, jeho získání není tak těžké. Horší je to se zbývajícími dvěma navigačními body. Nejsou ani na jednom z dalších malých ostrovů, kde narazíte vždy jen na indiány a několik pokladů (plus dřevo a zlato v případě, že vám na vašem ostrově dochází). Zbývající dva body se však nachází přímo na hlavním pirátském ostrově. Objeďte tento ostrov s několika loděmi, ať zjistíte polohu bodů. Protože pirátů na ostrově je opravdu hodně, nemáte příliš mnoho šancí vylodit se v dostatečném počtu aby jste je všechny pobily. Strategie zde tkví v odlákání pozornosti. Obtížnější je získat severnější navigaci, proto začneme s touto. Vezměte dvě lodě, na jednu naložte mužů co se tam jen vejde a spolu s nějakou ochranou vyražte k jižní navigaci. Do druhé lodě naložte hrdinu (jenom pomocí něj lze navigaci sebrat) a pár mužů jen pro případné problémy. S lodí a ochrankou jeďte na sever. Vyloďte se na jihu a ničte, v momentě, kdy nepřítel zpozoruje vaše vylodění, začne sem stěhovat všechnu svou armádu. Až tato jeho armáda dorazí na jih, vyloďte hrdinu a jeho muže na severu a směřujte ho rovnou na sebrání pokladu. Hned jak ho sebere, zpátky s ním na loď a přesunout ho na jih. Pokud jižní armáda ještě žije, můžete se o získání jižní navigace pokusit rovnou. V případě, že už je zničena, celý postup opakujte. Vojskem mohutně zaútočte na severu na vesnici a dole seberte po přesunutí nepřátelských armád navigační bod. V případě, že by ani tento postup nepomáhal, je zde šance ve vybudování obří invazní armády a v následném zmatku se pokusit o sebrání bodů.

Mise čtvrtá – The Ottoman Fort

Mise čtvrtá - The Ottoman FortMusíte přesvědčit o tom, že Turci ve střední Americe jsou k poražení. Vyloďte se a založte město. Trénujte armádu a posilujte ekonomiku. Braňte se tureckým nájezdům z jihu. Opět pamatujte, že na janičáře jsou nejlepší klasičtí lučištníci, kteří se hodí i proti jaguářím válečníkům, kteří jsou tureckými spojenci.
Vaším úkolem je zajistit dvě indiánské osady. Napříč mapou jde roklina, okolo ní jsou skály. V této roklině se nachází další dvě indiánské osady, které obsaďte hned jak to bude možné. Turecká vesnice je za další skálou, ale tu nelze přejít. Vojsko tedy musí držet frontu jen na jihu. V momentě, kdy budete cítit převahu nad protivníkem, vydejte se roklinou dále k jihu. Zde narazíte na aztéckou osadu, kterou brání dvě červené věže, ty zničte pomocí jízdy nebo pikemanů a uzavřete spojenectví z aztéky vybudování tradepostu.
Postupte do třetí doby a u aztéků si postavte další základnu, ať nemusíte posílat vojáky až ze své domovské kolonie. Vytrénujte Mostary a spolu s armádou zaútočte na tureckou vesnici. V případě, že se vám podaří jen udržet pohled na turecké centrum, jde pomocí Mostar přestřelit skála od vaší domovské základny, ale lepší je vést útok roklinou a Mostary krýt zpředu vojskem a mít trpělivost v postupu.

Mise pátá – Temples of the Aztecs

Mise pátá - Temples of the AztecsPo poražení Turků v jejich pevnosti můžete pokračovat v hledání Měsíčního jezera. Musíte nejprve najít Aztécké město, ve kterém je ukryta mapa cesty k Měsíčnímu jezeru. Objeví se vám poloha kde máte postavit tradepost. Jděte směrem k němu, cestou osvoboďte kopáče, poté co dojdete k odbočce nechoďte ještě přímo k místu pro trade post, ale pokračujte na jich, kde najdete další kopáče, kteří se po osvobození přidají na vaši stranu. Postavte tradepost, dorazí vám Towncentrum, které založte a připravte se na krutou obranu aztéckých chrámů proti španělům. Zvláště na těžší obtížnost nemůžete myslet na to, že uchráníte všechny tři chrámy (i když za každou navíc máte bonus). Lepší je rozhodnout se chránit jen ten co je nejblíže k vašemu trade postu. Vesničany posílejte těžit za průsmyk, kde jste předtím osvobozovali kopáče, nebudou zde tolik ohroženi španělskými nájezdy. Velmi se také vyplatí ze začátku trénovat spřátelené indiánské jednotky, hlavně kvůli jejich ceně, surovin nejspíše nebute mít nazbyt. Chrám nejlépe ochráníte tak, že jej obestavíte nějakými budovami, aby jste ztížili radování. Vemte na paměť, že chrámy lze opravovat jako klasické budovy, což vždy po odražení nájezdu udělejte. Musíte vydržet asi 15 minut než z Tenochtitlánu dorazí silná aztécká armáda s jejíž pomocí se lovený stává lovcem a můžete to španělům pěkně oplatit. Po celé západní straně navíc naleznete další zajatce a poklady, což vám opět přidá nějaké XP. Po zničení španělského centra vyhráváte.

Mise šestá – A Pirate's Help

Mise šestá - A Pirate's HelpUž jsme byli na cestě na Floridu, ale jak se v této oblasti stává, potkal nás hurikán a zanesl nás až na Kubu, kde opět potkáváme naší starou známou pirátku Lizzie, od které by jsme nyní potřebovali pomoc. Musíme být na Floridě u Měsíčního jezera dříve než ho Španělé získájí. Musíte si ale u Lizzie zlepšit reputaci. Během poměrně krátké doby budete muset nahromadit 8000 XP, což není úplně málo. Pomozte ve vesnici zničit karibské indiány s flusačkama, tím si vesnici získáte pro sebe. Nyní pamatujte, že máte XP za každý úkon v novém světě. Mezi úkoly se vám objevují různé věci, které můžete udělat pro získání dalších bonusových bodů. Prvně však musíte pořád vyrábět vesničany a rozjet ekonomiku, bez níž budete mít velmi málo surovin na obranu proti karibským domorodcům. Postavte stáje a kasárna a začněte trénovat kombinaci lučištníků a husarů, kteří se jako jediná kombinace ukázala dobrá k ničení hald karibů, kteří na vás neustále útočí. Klíčové je obsazení zdejšího tradepostu. Nepouštějte se do útoku než si budete 100% jisti vítězstvím při prvním nájezdu. Nastřádejte opravdu silnou armádu, s útokem na trade post stačí počkat až do času 7:00, který zbývá do odjezdu pirátky. Zaútočte, zničte kariby obsaďte trade post. Jděte dále po trade cestě, najdete stádo krav, za jejich vrácení k livestocku ve vaší vesnici na západě dostanete body. Pokračujte nahoru na skály nad tradepost, pošlete sem i 5-6 vesničanů. Armádou zničte zdejší obranu. Pošlete vesničany vysbírat zlato, vše by mělo tak vyjít, že budete mít 8000XP asi 1 minutu před limitem. Ještě se nabízí další úkol, kterým je přeprava Lizziiných přátel do spřátelené indiánské vesnice, tento úkol je však zbytečné plnit, vzhledem k tomu, že by jste získané suroviny museli ještě navíc investovat na vodu.

Mise sedmá – Spanish Treasure Fleet

Mise sedmá - Spanish Treasure FleetPři plavbě pod velením kapitánky Lizzie jsme nuceni zničit několik nepřátelských lodí. Velmi vhodné je u lodí používat abilitu, která v momentě vystřelí ze všech děl, které má loď na boku k dispozici najednou, což dokáže nepřátelskou loď pěkně rozcupovat.
Vyloďte se a založte vesnici, hned připravte armádní budovy, posilujte armádu. Získejte jednu loď s pokladem, která je hned na východ od místa vašeho vylodění. Každou loď získáte tak, že zničíte u ní postavený outpost. Loď se vám bude starat o přísun zlata, čili s vesničany stačí těžit jen maso a dřevo. Na západě mapy najdete pevnost, tu zničte pomocí mortaru, ať vám neproudí nepřátelé z obou stran. Z domova si pošlete falkonety, které si dobře chraňte, další vyrobit nemůžete a v obraně vám velmi pomohou. Na východě mapy je vězení, když osvobodíte vězně, prozradí vám, polohy další lodí s pokladem. Vidíte jich nyní přesně šest, které potřebujete získat. Na mapě jich však je celkem sedm, jedna navíc je ještě na severu a je snáze dosažitelná než ta, která je daleko v nepřátelském městě. Ve středu mapy zničte pevnost a pokuste se založit novou základnu. Postupujte v poklidu od lodě k lodi, pamatujte, že s každou získanou lodí vám proudí více zlata, které však zároveň neproudí vašemu soupeři. Jak jsem již napsal, pro získání lodě stačí zničit jen ochranný outpost, takže pomocí mortarů se jedná o poměrně snadný úkol. Jako bonusový úkol se vám objeví možnost zničit velitele, který se do vás pustí až při útoku na město, ale zabít velitele, to je čest.

Mise osmá – The Fountain of Youth?

Mise osmá - The Fountain of Youth?Konečně se ocitáme u Měsíčního jezera. Naše pozice však není jednoduchá, protože nás zradil náš dosavadní spojenec Alain Morgan a přidal se na stranu spolku, který chce ve svůj prospěch zneužít fontánu mládí. Jedinou šancí je tuto fontánu zničit, jelikož porážka nepřátel nepřipadá v úvahu. Vyloďujete se uprostřed nepřátelského území, kde si nemůžete být ani chvilku jisti klidem, založte TC a hned armádní budovy. Fire Shipy, které tvořili součást vaší flotily neposílejte ke zničení fontány, stejně jí to nic neubere, nechte si je na obranu proti lodím, které na vašem pobřeží vyloďují jednotky. Vyrábějte další lodě a armádu. S armádou, kterou máte hned na začátku se vydejte k Fixed Gun dělu, zabijte hlídače a získejte ho. Ihned ho obraťte proti oranžové vesnici, kterou musíte co nejdříve vyplenit, aby jste měli od jednoho nepřítele pokoj. Oranžového musíte zničit dostatečně včas, pořád se snažte ovládnout vodu, i když se to z počátku nemusí dařit, budete spíše v roli obranáře. Hned jak to bude možné, postavte další přístav hned pod skálou s dělem (pod oranžovou zdí), vyrábějte lodě na ochranu děla. Pomocí něj lze sundat jakoukoliv loď na jednu ránu, pokud však není příliš blízko, pak musíte použít své lodě. V případě vylodění lze dělo také velmi dobře použít na zničení nepřátelské armády. Primární účel je však střelba na fontánu, která má 60000 HP a není vůbec jednoduché jí zničit. Hlavním cílem je získání kontroly nad jezerem, alespoň do půlky, protože u nepřátelského pobřeží jsou obranné věže, ale každopádně je nutné zabránit vpádům nepřítele a zruinování ekonomiky. Pamatujte, že Fire Shipy můžete ve svém přístavu i vyrábět. U lodí využívejte abilitu – vystřelit najednou ze všech děl, která je na ničení lodí úžasná. Když budete mít na moři chvíli klid, můžete loděmi pomoct dělu ve zničení fontány.
Jakmile fontána spadne, vyhráváte – Act I je za vámi.

ACT  2

Mise první – Defent the colony

Act 2V Actu 2, o dvě generace rodiny Blacků později, se ocitáme v dobách pokračující kolonizace Ameriky. Nové kolonie jsou však napadány nepřátelskými nájezdy Čerokiů, kterým se musíte ubránit. Je nutné ze začátku dobře rozjet fungující vesnici a zamezit vstupu indiánů do ní. Vyplatí se vstoupit s rybářskými loděmi na vodu, kde je hodně zužitkovatelných ryb. Na západě se vám objeví nová kolonie, kterou osvoboďte, čímž si ji přivlastníte. Útoků na tuto novou kolonii pak už bude poskrovnu, čili obrana není příliš nutná a těch několik vesničanů navíc se hodí. V boji proti indiánům vám velmi pomůže velký kanón, který máte již od začátku. Je velmi strategické o něj nepřijít. Z nových vojáků se vyplatí vyrábět především uhlany. Pěchotu v podobě skirmishrů dostanete za každou zachráněnou skupinku vesničanů, které se podaří z jihu mapy doběhnout až do vaší vesnice. Snažte se za každou cenu udržet předsunuté outposty, útoky se střídají, takže nezapomínejte věže opravovat. Poté, co se vylodí posily v podobě Jaggerů, vyhráváte.

Mise druhá – Strange Alliances

Act 2Musíte dorazit uniknuvší Čerokie dříve, než se vzpamatují z příchodu nových posil. Musíte provést nájezd na dvě zbývající indiánské osady. Vezměte vojsko, které máte k dispozici a vydejte se s rudochy zúčtovat. V momentě, kdy začnete ničit jejich jurtu, začnou se okolo vytvářet další vojáci, na ty však nedbejte a pořád nechte vaše vojáky ničit budovu. Až padne k zemi, zničte okolní vojáky. To samé aplikujte u druhé osady. Poté se vydejte do hlavního kempu vyjednat příměří.
Po příchodu k náčelníkovi bohužel zjišťujete, že Britská delegace byla rychlejší a indiány získala na svou stranu ona. Musíte najít dalšího člena rodiny, kterého Britové zajali a vězní ho ve vaší bývalé vesnici, kterou jste předtím chránili a nyní je obsazena nepřáteli. Musíte založit novou základnu a Brity vytlačit. Hned po postavení TC začněte posílat shipmenty, které se vám za nynější dobu hraní nasbírali. Postavte všechny důležité budovy a vyrábějte hlavně uhlany, kteří jsou ideální jednotkou proti kombinaci lučištníků a mušketýrů, kteá vás bude nejvíce obtěžovat. Nejlepší jsou samozřejmě děla, faktem je, že bez nich asi Brity nepobijete a tak je nutné se v co nejkratším čase dostat do třetí doby. V momentě, kdy už máte artilérii k dispozici, začněte postupovat a osvobozovat svou bývalou základnu. Dobře zkoumejte v okolí své vesnice a zamezte Britům postavit zde svoji pevnost. Při postupu můžete navíc splnit vedlejší cíl, kterým je záchrana několika vesničanů uvězněných na kůlech. Aby jste vyhráli, je nutné z mapy odstranit všechny nepřátelské jednotky a budovy.

Mise třetí – The rescue

Act 2Váš strýček Stuart byl unesen starými nepřáteli vaší rodiny z Circle of Ossus. Váš indiánský přítel Kayenkye se bojí o svou sestru Nonahkee. Je nutné se vydat na sever do Nové Anglie indiánům na pomoc a napadnout Brity tam, kde to nečekají.
Musíte založit vesnici a pomoci Iriquinoisům v boji proti Britům – musíte jim pomoci udržet váš outpost u nich ve vesnici. Postavte základnu na druhé straně Britské základny než jsou indiáni, ze začátku nebudete mít pravděpodobně dostatek prostředků na útok, který by mohl Britům výrazně uškodit a indiánům pomoci. Strategie však tkví v odlákávání pozornosti. Britové se snaží ničit indiánskou vesnici, vždy však stačí vzít pár vojáků (cca 5) a trochu zaprovokovat z druhé strany. Jakmile to vojáci, ničící indiány, zjistí, stáhnou se zpět a přijdou zničit vašich pět vojáků. Indiáni mají prozatím vždy trochu klidu a vy v ten čas samozřejmě také, na to aby jste v klidu budovali a připravili armádu, která Brity následně rozmetá. Outpost u indiánů lze opravovat, čehož nezapomeňte využít. Po vstupu do britské základny se vám odhalí celá mapa a opět budete nuceni zničit všechny budovy a jednotky.

Mise čtvrtá – Seven years war

Act 2Britové se vrátili na základnu s nepořízenou. John teď musí najít jejich velitele Warwicka, který vězní jeho strýce. Začala sedmiletá válka v níž mezi sebou bojují Francouzi s Brity. Vy se přidáváte na stranu Francouzů, protože Warwick je britský velitel. Nejprve musíte pomoci francouzům s obranou, což není až tak těžké, protože se poměrně snaží. Po úspěšném odražení útoku získáte základnu, upravte si ji k pohledu svému a po postupu do třetí doby postavte u brodu pevnost, která vám pomůže v dalším zabezpečení vašeho břehu. Následné zničení Command building v pevnosti je už jen otázkou času, musíte se probít až dozádu do pevnosti, kde se tato budova nachází. Nezapomeňte vyrábět děla a culveriny, které se zase postarají o děla, která vlastní nepřítel.

 

Mise pátá – Great Lakes

Act 2Potkáváte budoucího prvního prezidenta Spojených států, tentokráte ještě v roli velitele. Colonel Washington se vás ptá, proč bojujete na straně Francouzů. Po vysvětlení důvodů se dozvídáte, že Warwick se vzepřel velitelství a bojuje na vlastní pěst. Britové vám tudíž teď pomohou s jeho dopadením.
Ocitáte se na ostrově, kde má Warwick předsunutou základnu. Musíte se chytit a ubránit se zde předtím než dorazí Wahingtonovi lodě – vlastní stavět nemůžete kvůli zdejšímu nekvalitnímu dřevu. Ihned ze začátku prozkoumejte ostrov. Poté se soustřeďte na obranu – vaším cílem je postup do třetí doby a výroba dvou děl. Mezitím můžete na východě obsadit indiánskou vesnici, aby ji nezískal váš soupeř.
Poté, co vyrobíte děla, dostanete za úkol zničit tři outposty, které se vám ukážou na mapě. Dva jsou na vašem ostrově, takže jsou snadnou hračkou pro děla. Poslední outpost se však nachází na zdálenějším ostrově. Využijte prvních lodí, které vám Washington poslal a přetransportujte děla a vojáky. Musíte věž zničit dříve, než se vám zde nakupí nepřátelská armáda, která je zvláště na hard obtížnost poměrně početná.
Poté, co se vám povede srovnat tyto tři outposty se zemí, dostáváte další silné lodě – Fregaty. Pomocí nich zúčtujte s loďstvem Warwicka. Dobře využívejte schopnost lodí vystřelit ze všech děl najednou. Za každou loď, která vám zůstane, máte navíc XP.
Po zničení loďstva dostáváte dva Monitory (loď s dělem) a úkol zničit nepřátelské centrum, dva výstřely ze oněch dvou lodí s abilitou daleké střely ho spolehlivě pošlou k zemi, čili úkol opět velmi snadný.

Mise šestá - Respect

Act 2Stuart byl Warwickem popraven. John chystá pomstu a vydává se přes pláně dál za jeho vrahem. Na Velkých pláních naráží na indiánské kmeny, které jsou právě Warwickem ohrožovány. Za úkol máte získat si indiánský respekt. Toho docílíte tím, že získáte 10.000 XP dříve než Warwickovi muži zabijí všech 5 indiánských náčelníků.
Na lehčí obtížnosti pravděpodobně nebude těžké zachránit velitelů více, při hard obtížnosti se však soustřeďte na obranu maximálně dvou až tří indiánských vesnic z pěti. Pomáhejte náčelníkům v boji, chraňte vesnice stavěním outpostů a dalších obranných struktur. Velmi se mě osvědčila pevnost u prostřední indiánské vesnice. Pořád myslete na svůj hlavní úkol – nasbírat potřebný počet XP. Nejvíce jich získáte právě bojem o který nebude nouze. V případě, že by jste se cítili dostatečně silní na protiútok, můžete využít dalších možností jak získat XP – např. zničit tradepost na obchodní stezce, získat kontrolu nad zlatem na Sovím ostrově (sesbírat zdejší bedny se zlatem), zachránit a vrátit do tábora náčelníkovu dceru nebo bílého bůvola. Za každý z těchto úkolů dostanete v průměru dalších 500 XP.

Mise sedmá – Warwick’s Stronghold

Act 2Zde se jedná podle mého názoru o nejtěžší misi z Actu 2. Opět vás tlačí čas, ve kterém musíte zničit TC ve Warwickově poslední pevnosti. K tomu vám navíc ani není umožněno vyrábět vesničany. Suroviny si musíte opatřit jiným způsobem. Ze dvou cest na západě a na jihovýchodě stále míří do pevnosti zásobovací povozy, chráněné eskortou. Tyto konvoje musíte přepadat a získávat zásobovací vozy pro sebe. Poté, co dopravíte zásobovací konvoj k vašemu městu, přemění se tento na bedny se surovinami, které musíte pomocí několika málo vesničanů, které máte k dispozici vytěžit. Vesničany dobře chraňte, v momentě, kdy o ně přijdete jiné nevyrobíte!
Postupně posílejte na místa, odkud konvoje přijíždí stále nové a nové posily, budete nuceni se i bránit proti útokům z pevnosti. Stále vás však tlačí čas, během kterého je nutné zničit centrum v pevnosti. Jedinou šancí pro vás je, že jste od začátku ve čtvrté době, můžete si tudíž vyrábět a nechat posílat z HC mortary. Jedině s nimi máte šanci. Postupný útok nemá smysl. Musíte nashromáždit 5 mortarů a armádu, kterou soustřeďte u místa, kde vyjíždí zásobovací konvoje od západu. V momentě, kdy budete mít pět mortarů pošlete armádu od zásobovacího místa na západě směrem k pevnosti. Nechce zde jen hlídku pro zničení dalšího konvoje v podobě asi 7 mužů, aby váš postup nemohl být napaden zazadu. Celá armáda se musí vydat směrem k pevnosti a způsobit zde chaos. Následujte armádu s 5 mortary. Ihned jak se dostanou na dostřel na TC, všech pět jich zaměřte. TC spadne na jeden, maximálně dva výstřely z této skupiny děl. Toto všechno musíte stihnout dříve, než vaše armáda, která šla v předvoji padne, protože mortary jsou opravdu velmi slabé proti napadení. Pokud zničíte TC v časovém limitu, vyhráváte.

Mise osmá – Bring down the mountain

Act 2Warwick opět utekl do hor, spoléhajíc se na pomoc, která mu míří z Ruska. Přes hory ze severu se sem snaží dostat velmi početná ruská armáda obsahující i těžkou artilérii. Musíte zamezit průchodu přes hory.
K dispozici máte dvě vesnice. Chraňte především tu severní, kde se vám zjevují noví mineři. Jedině oni mohou shodit kamenné mosty na cestu, aby jí tak zahradili a zamezili průchodu ruské armády. Vemte minery a vydejte se k jednomu z mostů. Aby most padl, musíte vykopat obě jeho strany, kde je ukotven. Noví mineři přichází ze severu. Most, který zrovna vykopáváte chraňte armádou. Je velmi dobré mít zde navíc dva culveriny, které si můžete poslat z HC. Nesmí se vám totiž stát, že vám projede více jak  10 těžkých ruských kanónů na konec mapy. Culveriny si s nimi však lehce poradí. Velmi efektní je shodit most v momentě, kdy je nepřátelská armáda pod ním.
Zbytek armády nechte chránit vesnici, která je neustále cílem ruských raidů.
Když se vám podaří shodit všechny tři mosty, můžete si už jen vychutnat závěrečnou animaci, ve které se John i s Warwickem a jeho muži odpálí na skále a pod ní tak pohřbí putující ruskou armádu. A pokračování generace Blacků? Snad každý pochopil, že mezi Johnem a indiánkou Nonahkee něco bylo…

Hra Divoké Kmeny, je bezplatná hra na bázi prohlížeče
 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek